ETR - tekst łatwy do czytania
Informacja o Przedszkolu Publicznym im. Przyjaciół Kubusia Puchatka w Gołkowicach w tekście łatwym do czytania - ETR (Easy to Read).

Logo tekstu łatwego do czytania i rozumienia: głowa nad otwartą książką i podniesiony w górę kciuk w geście OK.
Przedszkole Publiczne im. Przyjaciół Kubusia Puchatka w Gołkowicach w skrócie przedszkole znajduje się w Gołkowicach przy ulicy Piotrowickiej 3A.

To jest budynek przedszkola do którego uczęszczają dzieci.
Na zdjęciu widać główne wejście do budynku.
Do drzwi można pojechać wózkiem inwalidzkim.

Po wejściu do przedszkola jest hol.
Na wprost jest wejście do osoby, która zajmuje się żywieniem dzieci.
Obok jest szatnia i ubikacja.
Przez szklane drzwi wchodzi się do gabinetu dyrektor przedszkola.

Obok pokoju dyrektor pracuje sekretarz.
Tutaj załatwisz wiele spraw.

Dyrektorem Przedszkola jest Maria Papierok.
Pomaga jej wicedyrektor, sekretarz i inni pracownicy.
Czym zajmuje się przedszkole?
Przedszkole zajmuje się opieką nad dziećmi.
Dzieci bawią i uczą się. Miło spędzają czas.
Jak skontaktować się z przedszkolem?
Możesz przyjść od poniedziałku do piątku.
Przedszkole jest czynne od godziny 6:00 do godziny 16:00.
Możesz zadzwonić na numer 32 4727042.
Możesz też napisać maila na adres przedszkole@ppgolkowice.pl.
| Format | Nazwa pliku | Rozmiar | Pobierz |
|---|---|---|---|
| Informacja ETR.pdf | 0.92MB | pobierz Plik: Informacja ETR.pdf |
